Despre mine si cum am ajuns sa desenez...

Poate multi ar crede ca fac desene de o viata..Trebuie sa recunosc faptul ,ca nici nu mi-a trecut vreodata prin gand ca as putea desena.A inceput in momentul in care toate se sfarsisera.Incotro? Incotro? Noroc cu cineva care m-a intrebat :" ce stii tu sa faci? " Si atunci am raspuns usor in gluma si poate nici nu m-am gandit :" stiu sa desenez" Nu mai desenasem de ani de zile.Toti desenam cand suntem mici,dar,sincer,cati credem ca poate fi mai mult decat o joaca?Sau ca sa fiu mai generala:Cati dintre noi nu eram buni in copilarie la elasticul,sa mazgalit papusi,la sarituri in cap.V-ati gandit vreodata inainte sa ajungeti contabili,secretare(cu tot respectul pt aceste joburi )ca poate altii sunt buni la contabilitate si va bateti pe locul altora care nici nu va este menit.Poate atunci cand sareari elasticul ,erati buni la sport,sau poate cand mazgaleati papusi poate ati fi devenit make-up artist recunoscuti(daca ati stii ce bani castiga..),sau poate chiar si atunci cand sareati in cap poate ati fi ajuns in "best dance crew" :p. Nu sunt vise.Sunt lucruri prin care eu am trecut si daca aveti impresia ca mi s-a pus pe tava,nici nu ganditi asa.Vedeti acum rezultatul unei mari munci,care inca mai continua si va continua.Recunosc :nici toate studiile mele nu au fost atat de grele pe cat mi-a fost sa trec de inceput.Cateva sute de persoane pe care trebuiaa sa le ignor, sutele de jigniri doar pentru ca esti la inceput sau sa muncesti cateva zeci de milioane si sa nu mai fi platit dintr-un moft al unora,doar pentru a iti face un nume..O,da.Nu e usor .dar ganditi-va: cati nu ajungeti ceva ce este in totala contradictie cu voi si trebuie sa faceci pana la sfarsitul vietii sau pensie.Merita un drum anevoios zi de zi ,munca fara sa astepti ceva in schimb timp de 1-5 ani sa zicem in schimbul unei vieti intregi de "nu mai suport serviciul" ? DA! SI EU FAC CEEA CE-MI PLACE !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pisica a prins soarecele

Maini si trandafir

Cartea mea